انتقال فایل بین موبایل و کامپیوترتوسط شرایت ، SHAREit

 

استفاده از SHAREit یکی از آسان‌ترین و سریع‌ترین راه‌های انتقال فایل‌ها بین موبایل و کامپیوتر است. برای استفاده از SHAREit نیازی به کابل اتصال یا اینترنت ندارید. البته به اینترنت نیاز دارید تا بتوانید شیر ات را روی موبایل و کامپیوترتان دانلود و نصب کنید اما این نرم‌افزار برای انتقال فایل‌هایتان از هات‌اسپات وای‌فای استفاده می‌کند.(پس بعد نصب برنامه دیگر نیازی به اینترنت ندارید) با استفاده از هات‌اسپات وای‌فای یکی از دستگاه‌هایتان شبکه‌ای محلی ایجاد می‌کند و دستگاه دیگر به اتصال به آن امکان ارسال و دریافت فایل‌ها را خواهد داشت. چنین شبکه‌ای نسبت به شبکه‌ی بلوتوث با سرعت بسیار بیشتری کار می‌کند. از SHAREit می‌توانید برای ارسال و دریافت فایل‌ها و اپ‌ها بین گوشی‌های موبایل‌تان نیز استفاده کنید.

از آنجایی که SHAREit برای ارسال و دریافت فایل از وای فای استفاده می‌کند، سرعت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل هم یک انتخاب بسیار خوب برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها به صورت بی‌سیم به حساب می‌آید.
برای استفاده از SHAREit روی کامپیوتر شخصی‌تان، کامپیوترتان باید مجهز به کارت WiFi LAN یا WiFi adapter باشد. اگر لپ‌تاپ دارید از این نظر هیچ مشکلی نخواهید داشت. اپ SHAREit برای Android، iOS و Windows Phone‌ موجود است پس به راحتی می‌توانید فایل‌هایتان را از هر دستگاهی به کامپیوترتان منتقل کنید.

 

جهت نصب در ویندوز های ویستا و XP
shareit-2.x

 

جهت نصب در ویندوز های ۷و ۸و۱۰
shareit-4.x

 

android ورژن ۴ به بالا

 

نصب برای iSO

 

جهت نصب روی سیستم عامل Mac

 

دانلود فابل آموزشی PDF

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب,,,

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code